Archive for the pustaka.. Category

satu pagi di dalam perpustakaan…

Posted in pustaka.. on August 17, 2010 by sekamarrindu2009

inilah murid-murid saya……semuanya comel2 belaka…hehe.. hari ni bawa masuk library, bagi peluang kat pelajar untuk belajar secara kendiri, sambil2 tengok tv ( astro).. bagi peluang kepada pelajar untuk baca buku, tak kiralah apa buku pun, bagi menambah pengetahuan sedia ada murid.
pelajar yg nak tengok tv, tengoklah ..tapi jangan bising..tu saja, nanti mengganggu pelajar lain yang sedang membaca. Library di sekolah saya berkonsepkan belajar sembil bermain (permainan dalaman), setiap sudut ada disediakan pelbagai buku-buku cerita, majalah2 didik, ( macam2 lagi lah….nak sebut memang tak cukup kat sini.)
nasib baik pelajar2 saya ni jenis yg dengar kata, bagi tahu sekali saja…dah dengar cakap…


p/s……tq..
Advertisements