Archive for the rosak akhlak Category

Aliff Aziz Tak Pasti Siapa Perempuan Yang Dicium

Posted in rosak akhlak on September 20, 2009 by sekamarrindu2009

memalukan….!

rendahnya akhlak artis malaysia ni..

i pun tak tau sape yg i cium..orang nak cium…i layan je la..
Susah jugak jadi artis nie rupanya. Dah ramai sangat peminat sampai boleh tak ingat siapa yang kita cium. Itulah komen Aliff Aziz pasal gambar panas bercium dia. Adakah Aliff Aziz mempunyai short term memory problem? Atau memang hobi dia mencium mana-mana perempuan yang dia kenal
Ini yang bertambah semangat kami nak menjadi seorang artis nie. Anda tak perlu kenal awek atau pakwe mana anda nak cium. Main bantai cium jer. Layannnnn jer. Biasalah kalau dah jadi artis. Femes sangat sampai peminat-peminat dan awek-awek beratur nak bercium dan berpeluk ngan kita. Buat macam Touch N go jer…
kamar rindu