Archive for the Simpati kepada Adinda Amy Sensei ..blognya bermasalah dan blog lama terpaksa ditutup…kepada sahabat follow lah blog baru dia semula.. Category

>[ sticky post ]Simpati kepada Adinda Amy Sensei ..blognya bermasalah dan blog lama terpaksa ditutup…kepada sahabat followlah blog baru dia semula..

Posted in Simpati kepada Adinda Amy Sensei ..blognya bermasalah dan blog lama terpaksa ditutup...kepada sahabat follow lah blog baru dia semula.. on April 15, 2011 by sekamarrindu2009

>

Dalam kunjungan rutin ke blog-blog sahabat….saya singgah di blog Stori Mori Terkonang Jua, atau lebih tepat dikenali sebagai Cik Amy atau Adinda Cik Amy Sensei..
terbaca di entrinya…..blognya yang dulu dah tak boleh dibuka kerana terdapat masalah dalam akaun gmail .saya pun tak pasti kenapa masalah itu berlaku..
kepada sahabat-sahabat Cik Amy, yang juga menjadi follower saya…bolehlah FOLLOW semula di blog cik amy tu.. Cik Amy tu antara dua blogger yang menang dalam Teka Teki yang saya buat tempoh hari..
Link ke Blog Baru Adinda Cik Amy…

malam tadi saya down gilaa
akaun gmail saya tak bole bukak
saya pun tak tauu nape jadi macam tu
nak tak nak terpaksa saya buat akaun baru
blog ni masih versi yang sama dgn blog yang lama
sayang betul saya dgn blog lama tu
apa nak buat..kerna terpaksa
stresss guwee!

p/s:………bersabarlah…..

p/s>…..perlukan backup spt saya buat tu…..

Advertisements