Archive for the suami isteri yang terlalu ganas Category

>bila laki bini bergaduh…aku dah jadi susah nak tido…

Posted in suami isteri yang terlalu ganas on January 8, 2011 by sekamarrindu2009

>


kadang2 time nak tido tu laa mcm2 la berlaku…..masa nak lelap mata tu lah…belakang pulak rasa gatal..ishh… nak suruh orang garu…tak ada orang yg nak tolong garu…terpaksa la cari penggaru…( entah mana letak laaa..?) perut pun sakit laa…ish..time dok mengadap laptop tak de la pulak rasa mcm tu..

dan time nak tido paling tensoin bila ada jiran sebelah “bergaduh laki bini.”.alahai…ganggu betul laa…malam-malam mcm gini sepatutnya tido…tapi jiran aku ni “bergaduh” …kak…abg..kalau nak gaduh..gaduh laa senyap-senyap…jiran nak tido ni..mengganggu ni..:)) aduh..ishh

tapi bila fikir2 malam2 mcm ni logik ke bergaduh?…mungkin “bergaduh” lain la tu kot..bergaduh laki bini la tu agaknya…tapi janganlah bagi dengar kat jiran sebelah rumah…malu la sikit kak oooi…..

bunyi yang terlalu ghairah…

Advertisements