Archive for the terima kasih anak murid ku… Category

>terima kasih anak murid ku…

Posted in terima kasih anak murid ku... on May 19, 2011 by sekamarrindu2009

>

bila hari guru….aku sangat terharu dapat banyak juga hadiah…termasuk surat-surat, kad ( yang dia orang buat dengan begitu cantik sekali..tak minta, tapi pelajar yang nak bagi…nak buat mcm mana..
kadang-kadang…bila pelajar-pelajar dari ke pra hingga ke tahun 6,
rata-rata semua bagi hadiah…..bila cikgu-cikgu lain mendapat kurang hadiah dan saya “terlebih”.. tu yg terasa segan juga…
biasalah….yang paling banyak pen merah..dan bunga-bunga.. boleh buat stok selama bertahun-tahun…
kad, telefon bimbit pun ada yg bagi…aduh….
aku cuba “lari’ untuk tak nak terima hadiah-hadiah tu…..tapi pelajar2 satu sekolah mencari-cari..
abis macam mana??
apapun terima kasih….pada pelajar-pelajar saya…..saya hanya guru biasa.. sabar mengajar tulis baca..demi memajukan anak bangsa…
p/s…minta2 pelajar saya tak perasan blog saya ni…:))