Archive for the ishh Category

>bila terlupa nak zip seluar…ishh

Posted in ishh on January 3, 2011 by sekamarrindu2009

>


bila baca blog abg ben... baca entri pasal perkara-pekara yg dia takut.. tergelak saya.. bab “terlupa zip seluar tu..”

sebab berlaku pada saya tahun lepas….lepas ke tandas….terus masuk ke kelas…mengajar macam biasa…selamba…… sehinggalah ada pelajar saya tegur perlahan..

” cikgu…zip tu..”

tangan ku meraba zip….alamak…ish…. malunya….nampaaklah seluar dalam chelsea aku..ishh

satu lag kes di sekolah…pergi ke tandas…tiba-tiba air lak tak ada..ish…..haru… dua peristiwa ini memberi kesan yg mendalam kat saya…ishh… 3 jam terkurung dalam tandas..

Advertisements

tak ada keje lainkah??

Posted in ishh on September 20, 2010 by sekamarrindu2009
aku tak tahu di mana masalah ni bermula..
tiba-tiba saja datang bertimpa2
menggoda aku hingga aku rasa rimas
jgnlah
** jenis yg tak faham bahasa!
cukup2lah…mengganggu ketenangan aku
tak ada keje lain kah..