tanda-tanda gadis tidak ada dara..KUPASAN YANG MENDALAM

Posted in Uncategorized on October 9, 2016 by sekamarrindu2009
Sebenarnya entri ini adalah entri di dalam blog saya yang lalu, walaupun tajuk entri ini nampakm”ganas” namun bacalah..saya tidak mempunyai niat apa-apa. Anggaplah satu perkongsian ilmu dan pandanglah dari aspek positif..
 
 
Apakah itu Selaput Dara?
 
Dalam istilah perubatan moden, selaput dara dipanggil sebagai hymen. Selaput dara ini merupakan satu lipatan selaput lendir yang menutupi pintu bibir vagina perempuan. Ia telah ada sejak bayi perempuan itu dilahirkan. Kedudukannya adalah di antara satu atau dua centimeter dari bibir luar vagina dan bentuknya bulat mengikut liang vagina. Selaput ini sangat nipis dan merupakan membran yang lembut. Secara biologinya membran ini tidak berfungsi, namun ia tetap menjadi beban yang sangat berat kerana gadis dinilai oleh “selaput dara’ sebagai bukti kegadisan seseorang perempuan.
 
Adakah semua gadis dilahirkan mempunyai selaput dara?
 
Jawapannya : Tidak. Bukan semua gadis mempunyai selaput dara pada vaginanya. Terdapat beberapa kajian di eropah yang mendapati ada bayi perempuan yang lahir tanpa selaput dara.
 
Apakah yang menyebabkan Selaput Dara Pecah?
 
Biarpun hanya sekadar lapisan lendir, selaput dara sangat elastic dan tidak mudah rosak. Selaput dara hanya boleh pecah apabila berlakunya hubungan seksual, rawatan perubatan yang dilakukan pada liang vagina, gangguan penyakit pada saluran vagina atau kemalangan dan aktiviti berat, seperti terlalu aktif bersukan, menunggang basikal, memanjat pokok,adalah sebab-sebab yang berisiko tinggi untuk selaput dara itu pecah..
 
 
APAKAH TANDA-TANDA GADIS YANG SUDAH HILANG DARA?
 
1. . DAHI
 
Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu melakukan hubungan seksual, licinnya hilang, malah yang timbul kedutan (garis2) yang kadangkala nampak kadangkala tidak ketika sedang bercakap. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang disebabkan faktor usia. Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, manakala kedutan disebabkan faktor usia sentiasa nampak jelas dan kekal.
 
2 HIDUNG
 
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, terkadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. kalau tak percaya, cuba lihat hujung hidung anak gadis, merahkan.? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh karena itu disebut lelaki hidung belang. Wallahualam..
 
 
3. MATA
 
Dari mana datangnya cinta? Dari mata turun ke hati….. Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantik ke, seksi ke, menghairahkan ke, dan lain-lain. Selalunya kita memandang wanita cantik hanya dibahagian luar saja, tapi bahagian dalamnya sudah rosak, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak, cubalah tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. lebam yang menunjukkan tidak suci nampak seperti garis-garis hitam di bawah kelopak mata di samping warna hitam di bawah kelopak mata sedikit kelihatan berkedut (berkeriput).
 
4. BUAH DADA
 
Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti bahawa gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit daripada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis ketika berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambung jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum pernah kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambung-lambung bererti ketegangan masih ada.
 
Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena ramas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana faktor semulajadi (alami) memang berbeza.
 
 
5. GARIS TAPAK TANGAN
 
Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua tapak tangannya, jikalau retak (pecah urat, urat-urat yang menyerupai retak), bukan kerana disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandung kimia (alergiC), bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua tapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua tapak tangannya ketika di tekan warnanya pucat tidak merah, jika dipicit terus ia menganjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan tapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus dibahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat tapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sekejap kira-kira satu minit. bila disaat mengenggam terasa panas (hangat) dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sangat walaupun ada rasa panas (hangat) bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah diserahkan pada lelaki lain.
 
Cuba pegang erat jari kelingkingnya kira-kira satu minit, kemudian lepaskan. tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan? Kalau ia menjawab tak ada rasa, mintalah maaf sajalah, kemungkinan ia sudah tidak suci lagi. Tetapi kalau ia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah, nampaknya masih suci. (Yang menguji adalah orang laki-laki) ..(Pakai Sarung tangan.. aurat nak kena jaga ( ^_^ )…
 
6. JARI TAPAK TANGAN
 
Dengan jari-jari lah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan. perempuan juga begitu. jari-jari adalah kawasan yang paling mudah untuk mengetahui gadis yang suci atau tidak. Caranya cukup mudah. terlebih dahulu berjabat tangan, ketika berjabat tangan ramas-ramaslah tangannya, kalau lelaki bukan mahramnya boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternodai. Apabila tangan dan jari-jari gadis itu boleh di ramas-ramas bererti peluang untuk memegang tempat-tempat yang lain sudah terbuka luas. Cuba jari-jari gadis itu di belai-belai dan di ramas-ramas dengan lembut, bagaimana perasaan gadis itu?
 
Sentuhan lelaki dijarinya memang memberi satu rasa yang nikmat dan berahi yang tersendiri. Sentuhan tangan sentuhan ajaib, dari tanganlah akan menjalar ke daerah-daerah yang lain. Sentuhan tangan memang syahdu, kalau tak percaya cubalah betapa bahagianya berjalan sambil berpegangan tangan. Bila anda ingin mengetahui gadis itu sudah terbiasa disentuh atau tidak, Cuba hulurkan tangan dan bersalaman dengannya, ketika bersalaman genggamlah tangannya dengan lembut dan cuba sentuh jari kelingking gadis itu. Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah?, kalau dia terkejut dan berubah wajahnya, berkemungkinan besar dia masih suci. walaupun mungkin dia pernah berasmara (ringan-ringan), tapi mungkin belum sampai tertebuk daranya. Jika ketika jari kelingkingnya disentuh kemudian dia nampak macam biasa saja dan tak mahu bersuara, kemungkinan besar kesuciannya sudah tiada. Wallahualam..
 
7. PERUT
 
Peribahasa menyebut, biar pecah di perut jangan pecah di mulut. begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah daranya, pasti pecah perut. Bila seseorang gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit.
 
.8. RAMBUT
 
Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan dalam menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya kelhatan rapi, segar dan tidak kasar. manakala gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak bersemangat (kuyu).
 
9. BIBIR
 
Percaya atau tidak bahawa bibir gadis yang pernah dicium lebih menarik dan cantik. Apabila bibir bertemu bibir, maka akan membuat pergerakan darah akan mengalir ke bibir dan membentuk bibir yang baru. Lebih kerap dicium, lebih cantik pula bibirnya. Tapi ada juga gadis yang mempunyai bibir mulut yang cantik walaupun tidak pernah dicium. Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis pucat atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak nampak lebam dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah dicium akan nampak lebam-lebam sedikit walaupun hanya sekali saja, dan juga dapat mengubah bibirnya dimana terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir. Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbahagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi boleh dilihat jika diperhatikan betul-betul.
 
10. FARAJ
 
Ini sudah tentu hanya akan diketahui setelah bernikah. Permukaan gadis yang pernah melakukan hubungan badan, pintu kemaluannya tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit dan lebih kembang. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat terus kedalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih tertutup bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit bererti gadis itu sudah tidak perawan lagi.
 
11. LEHER
 
Leher juga menjadi salah satu tempat yang dapat menunjukkan gadis itu masih suci atau tidak. Bila leher perempuan itu nampak berkedut-kedut, ertinya perempuan itu pernah disentuh lelaki. Garis kedutnya bukan seperti garis kedutan akibat dah tua, garisnya kecil-kecil, pendek-pendek dan putus-putus, bukan garis yang panjang. Kalau ingin melihat dengan jelas tunggulah gadis itu menundukkan kepalanya. Lihatlah dengan cepat dan cermat.!. apabila gadis itu kerap keluar dengan lelaki, maka lehernya terdapat tanda-tanda hitam kecil diliang romanya dan warna pucat kecil seperti bintik-bintik. Adakalanya lubang dibulu roma nampak jelas di leher, ini juga bererti gadis itu selalu disentuh. Kalau gadis itu berleher panjang, cuba perhatikan dibahagian lehernya, jika terdapat garis-garis urat yang bersilang ertinya gadis itu masih suci. Jika terdapat garis-garis yang melintang, bukannya urat yang melintang, ini bererti perempuan itu sudah pernah beranak….
 
 
Kesimpulannya:
 
Ketepatan fakta bukan 100% pun..terpulanglah kepada kalian/anda semua untuk menilainya..

[ terharu] Kucing Jantan Yang Menjaga Anak Kucing Terbiar dan Buta..

Posted in Uncategorized with tags on February 26, 2012 by sekamarrindu2009

kucing buta1 Kisah touching Kucing Buta

Ni la anak kucing tu. CJ namanye

Jack adalah seekor kucing yang dilahirkan tanpa mata dan tidak boleh melihat. Walaubagaimanapun, kucing ni gigih untuk terus hidup. Baru-baru ini dia diperkenalkan dengan seekor anak kucing terbiar, C.J. namanya. Lantas Jack menjadikan anak kucing tersebut sebagai anaknya. Oh, jack ni kucing jantan ye tapi dah jadi macam mak pulak.

kucing buta2 Kisah touching Kucing Buta Jack, melayan anak kucing tu macam anaknya sendiri

kucing buta3 Kisah touching Kucing Buta C.J Belajar memanjat ditemani Jack

Jack bukan sahaja menjaga anak kucing tersebut malah membawa anak kucing tersebut menggunakan mulut, membersihkan badan anak kucing tu dan juga bermain dengannya.

(GAMBAR) Syarikat Jepun Ingin Bina Lif Ke Bulan

Posted in Uncategorized with tags on February 25, 2012 by sekamarrindu2009

Sebuah firma pembinaan Jepun mendakwa ia mampu melaksanakan rancangan luar biasa untuk meletakkan pelancong di angkasa lepas dalam tempoh 40 tahun dengan membina sebuah lif setinggi 96,000 kilometer (km) atau suku jarak Bumi ke bulan.

Menurut firma berkenaan, lif itu dapat membawa sehingga 30 penumpang pada sesuatu masa dan bergerak pada kelajuan 200 kilometer sejam selama seminggu sebelum berhenti di sebuah stesen pada jarak 36,000km.

Firma Obayashi Corp mendakwa lif itu boleh dibina dengan menggunakan teknologi karbon nanotube yang lebih 20 kali ganda lebih kuat daripada besi.

Ketua projek itu, Satomi Katsuyama berkata, pelancong akan tinggal di stesen berkenaan manakala kumpulan penyelidik dan pakar akan meneruskan perjalanan.

“Manusia sejak dahulu lagi kagum dengan menara tinggi. Kami akan membina lif ini dari angkasa lepas dan bukan Bumi,” katanya.

Walaupun Katsuyama yakin pelan tersebut akan berjaya, beliau belum menetapkan anggaran kos, lokasi dan pembiaya bagi membina struktur berkenaan.

Firma itu juga membina bangunan tertinggi di Jepun, Tokyo Sky Tree, yang setinggi 634 meter.

Antara penglibatan syarikat itu dalam pembinaan bangunan ialah Dubai Metro di Emiriyah Arab Bersatu (UAE), Studio Universal Osaka, Jepun dan Stadium Australia yang digunakan untuk Sukan Olimpik Sydney.

[ gambar ] Jom Lihat Hospital Khas Untuk Orang Utan Di Malaysia

Posted in Uncategorized with tags on February 25, 2012 by sekamarrindu2009

June-Junior

Situated in the heart of the Malaysian jungle, the Infant Care Unit at Bukit Merah Lake Town Resort – dubbed Orang-Utan Island – is a very special hospital. Hooked up to a drip, wearing just a nappy and a forlorn expression, the tiny infant stares out through the bars of his cot at the frenzy of activity around him. All of its patients are from the endangered Borneo species of orang-utans, the Pongo Pygmaeus

 

Baby orangutans April and June Junior at the Infant Care Unit at the Bukit Merah Orang Utan island reserve

Many of the 23 baby orangutans treated here were rejected or abused by their mothers. Without milk, they develop severe malnutrition. In hospital, they are cared for just like human babies. Every two hours the patients are bottle fed, and their vital signs are monitored – including blood pressure, blood oxygen content and pulse.

Bed is a cosy cot, with blankets and pillows, while incubators are reserved for those who have particularly low body temperatures. Each morning, the baby orangutans are sponged with antiseptic body wash and weighed. They are also monitored by vets, who make sure they have the required 15 to 22 hours of sleep a day.

orang utans

a nurse makes up a bottle of formula while another prepares a bath. On a nearby table lies a thermometer, a blood-pressure gauge and bottles of medication. Check out for more pictures

 

orang utans

 

 

orang utans

 

[ gambar ] Mari Kita Lihat Terowong Bunga Orkid Yang Sungguh Cantik Di Jepun

Posted in Uncategorized with tags on February 25, 2012 by sekamarrindu2009

Jom Lihat Ulat Beluncas Yang Comel { gambar }

Posted in Uncategorized with tags on February 25, 2012 by sekamarrindu2009

 

Ulat beluncas ini juga  dikenali juga sebagai Elephant Hawk dan hanya terdapat di Britian and Ireland saja ulat beluncas spesies ini.

 

weird looking caterpillar10

 

weird looking caterpillar01

weird looking caterpillar02

weird looking caterpillar03

weird looking caterpillar04

weird looking caterpillar05

weird looking caterpillar06

weird looking caterpillar07

weird looking caterpillar08

weird looking caterpillar09

weird looking caterpillar10

 

Jom lihat bunga-bunga yang paling cantik dari seluruh dunia…..yg mana satu pilihan anda.?

Posted in Uncategorized with tags on February 24, 2012 by sekamarrindu2009

 

Jom lihat bunga-bunga yang paling cantik dari seluruh dunia…..yg mana satu pilihan anda.?

3523 jpg

3524 jpg

3525 jpg

3526 jpg

3527 jpg

3528 jpg

3529 jpg

3530 jpg

3531 jpg

3532 jpg

3533 jpg

3534 jpg

3535 jpg

3536 jpg

3537 jpg

3538 jpg

3539 jpg

3540 jpg

3541 jpg

3542 jpg

3543 jpg

3544 jpg

3545 jpg

beautiful flower shrub jpg

beautiful flowers jpg

beautiful hibiscus flower dsc02642 jpg

Beautiful pink flower2 jpg

beautiful tulips wallpapers 13296 1600x1200 jpg

beautiful lotus flower jpg

beautiful sunflower dsc01171 a1 wp jpg

blue lotus dsc06099 a2 ws jpg

flower jpg

lotusFlower jpg

PICT0003 a jpg

untitled jpg

ws beautiful flower jpg