Archive for the menu…lunch…hehehehe Category

masak untuk lunch…

Posted in menu...lunch...hehehehe on March 2, 2010 by sekamarrindu2009

goreng saja lah….

sotong….nak masak apalah ni…ishhh

tak lama lagi..masakla ni…lama benar lak,..

menu saya…
pulang dari sekolah, singgah di pasar kejap…hari ni terasa nak masak..pula.. sebenarnya ku dah muak makan nasi kat kedai, sekali sekala masak sendiri tak salah kan…hehehe….apalah menu yg simple dan senang untuk dimasak?…jadi..belilah sotong 1/2 kg, cukuplah tu..tu pun dah banyak kan.. beli sayur-sayuran sikit, sangat penting untk kesihatan tu..

sotong tu….goreng mcm tu jee..tak de nak fikir2 yg hebat2 sangat..lagi pun..untuk makan sendiri, goreng kuning,dan ikan pun goreng jugak…hehhehe…menu goreng je yg pandai…..nasi skrang lum masak lagi…dalam 10 minit lagi InsyaAllah…masak la tu….

minuman pula air soya jagung…boleh lah……..tak lama lagi..saya dah boleh makan tengah hari..
Advertisements