Archive for the science year 5 Category

pelajar ramai dapat A, Science….saya happy…:)

Posted in science year 5 on May 26, 2010 by sekamarrindu2009

pelajar saya: Adik Qyle Rostamaria 80 ( A)

pelajar saya: Adik Fatin Nadirah dapat 84% ( A)

hari ni dah mula exam paper sains…bila ditanya kepada pelajar2 saya
selepas abis exam.. semuanya kata..senang saja..semua boleh buat…
ye ker…alhamdulillah..semua yg diajar pasti keluar kata pelajar2.

tanpa berlengah saya pun tandalah paper sains tahun 5,
setakat 15 pelajar, yang saya tanda tu.. 12 orang dah dapat A.
2 orang dapat B, dan 1 orang sahaja yang dapat C
tinggal 10 paper lagi yg lum tanda..minta2 ada lagi laa yang dapat A..InsyaAllah..

yg dapat A, tu pasti dapat hadiah tu..
yang tak dapat A, tetapi keputusannya meningkat berbanding
ujian bulan April, akan saya beri hadiah juga..bagilah sikit motivasi
kat budak2.

sedang dok pikir2 nak bagi hadiah apa….. hadiah apa lah agaknya yaaa..?
p/s; hati terasa happy…..bila kamu selalu ada disisi…
Advertisements