Archive for the tuduh malaysia guna bomoh Category

>Indonesia Tuduh Malaysia Guna Bomoh Pulak Dah…..issshh.

Posted in tuduh malaysia guna bomoh on December 28, 2010 by sekamarrindu2009

>

Terkejut saya melihat Buliten Utama TV3 malam tadi yang kononnya pasukan Malaysia menggunakan khidmat bomoh dalam perlawanan bola sepak Akhir Piala AFF yang lalu..
Kadang-kadang orang yg bercakap ini mcm tak ada otak..atau memang ada otak tapi otak tu letak kat lutut atau letak kat kaki. Kalaulah Malaysia tu handal benar menggunakan bomoh tu, nescaya dah banyak kali Malaysia akan menang dan boleh jadi juara World Cup.. ni pun ranking dunia pun di melebihi 150 negara di dunia.. agak-agak la sikit nak tuduh yang bukan-bukan tu..!
Hingga ke saat ini, pihak Indonesia masih belum boleh terima kenyataan yang pasukannya kalah 3-0 di tangan Malaysia. Apa teruk sangatkah Malaysia ini sampai tak leh nak menang dengan Indonesia…malam ini juga kita dapat lihat penyokong2 Indonesia yang cuba mengganggu tumpuan pemain dengan melakukan demonstari di luar hotel penginapan di Jakarta..patut ke mcm tu??
Membaca beberapa akhbar Indonesia malam ini, rata-rata penyokong Indonesia masih kecewa dengan kekalahan bola sepak…dalam permainan apa sekalipun, mesti ada pemenangnya..terimalah kenyataan ..sukar sangatkah?..
tak pasal-pasal leser yang telah dikambinghitamkan…….

Advertisements