Archive for the terminal 1 Category

Terminal 1 petang ini..

Posted in seremban, terminal 1 on March 28, 2010 by sekamarrindu2009

nak tengok wayang…tapi tak jadi..

pemandangan di dalam Terminal 1 Seremban

pic diambil di atas jejantas menghubungkan tempat letak kereta dgn Terminal

pemandangan aras tertinggi di Terminal

salam..semua.. …petang ni, lepas solat asar tadi, sempat saya ronda-ronda Terminal 1, seremban, plan awalnya ke KL, tapi keadaan highway yg tak mengizinkan kerana kesesakan (jalan jemm) so plan ke KL ditukar kan ke Terminal 1,sajalah…tu pun oklah tu..

perjalanan, pada petang di bandar seremban, tidaklah terlalu sesak sangat, bolehlah.. memasuki di tempat letak kereta di aras 3, biasalah..tak pernah dapat tingkat 1, sampai saja terus. Kesibukan pada kerja menyebakan ku jarang keluar, namun ari ni keluar juga, kerja pun dah banyak yang dah selesai..so, tiba masa untuk jalan-jalan…

hajat nak tengok wayang..cete lak tak best.. so batalkan saja hajat tu..lagi pun..seorang…mana best hehee…alang-alang keluar belilah apa2 yang patut…beberapa helai baju t utk kegunaan seharian..dan beberapa buku untuk bacaan sebelum tidur..
Advertisements